Thursday 26 April 2012

My Nestle Incredible Story

"Umi, Along nak minum milo nak satu gelas besar punyer," 
Itulah kata-kata aku sewaktu kecil apabila mintak minum dari umi. Sudah semestinya milo adalah kegemaran aku dari kecil sampai sekarang.



Woo, wooo setiap hari menjadi kelaziman aku untuk minum milo dan makan roti dengan milo (fav aku ye) sebelum ke sekolah. Kalau tak sarapan pagi alamatnya aku kat sekolah menjadi tidak bersemangat mula la aku  mengantuk dan tidak dapat menumpukan perhatian dalam kelas. Seperti lagu tema milo dulu2  "minum milo anda jadi sihat dan kuat". 

Masa sekolah dulu van milo selalu datang dekat sekolah aku.. Yea, yea van milo datang, begitulah gaya kami apabila melihat van milo dan semestinya air milo dari van milo memang yang terbaik "forever and ever" lah. Sekejap je van milo dikerumuni oleh murid-murid dengan muka seposen dan beratur panjang untuk dapatkan air milo percuma..I love u van milo.. Kenangan yang tidak dapat aku lupakan sampai bila-bila. Miss u van milo..



Kenangan semasa belajar dulu  seperti dalam post yang lepas Aku & Coffee tak dapat dipisahkan :)




Selain milo dan nescafe, produk kesukaan aku dan keluarga adalah maggi. Perghh, maggi (pelbagai perisa) menjadi hidangan makan malam kami sekeluarga. Hurmm, boleh dikatakan hampir setiap malam kami makan maggi. Slurppp, sedap sangat terbaik wook...

Caya la Nestle dah ulang tahun ke 100.. Kami sekeluarga menggunakan produk-produk Nestle dari dulu sampai sekarang dan juga telah menjadi ahli keluarga Nestle.. Setiap tahun Nestle akan menghantar pamphlet produk terbaru..Thanks Nestle.. Luv u Nestle :)





Banyak suka duka riang ketawa anda membesar bersama-sama produk-produk Nestle kan. So, saya nak ajak anda berkongsi kenangan membesar bersama Nestle. Disamping kisah-kisah anda memberi seribu makna, anda juga berpeluang memenangi hadiah menarik iaitu wang tunai dari Nestle yang bernilai sehingga RM 100,000 untuk dimenangi setiap bulan! Klik disini !!!



Saya pasti anda mempunyai kisah-kisah menarik yang boleh dikongsi bersama. Saya juga dah menyertai peraduan Nestle 100 Years di sisimu dan anda bila lagi :)


No comments:

Post a Comment