Monday 9 April 2012

Cupcake Comel

Cupcake
Cupcake ni aku beli kat satu kedai ni dalam beberapa hari lepas. Disebabkan kecomelan cupcake ni aku beli. Yang aku tak puas hati nya boleh lak letak cupcake tu dalam plastik jek. Tak kan aku nak cancel beli kan nanti dikatakan mengada2 lak. Dengan penuh hati2 aku bawak cupcake tu tak nak bagi kek tu kemek siap pegang dengan dua2 tangan.Adoiyaii, patut nye dia letak la dalam kotak cupcake ni tak. Kalau nak jimat pun agak2 la hati customer kena jaga gak (nanti tak de orang pergi kedai ko kang).

Lagi satu rasa nya lak hmm tak sedap pun and kek pun keras jek. (lain kali tak nak aku beli kat kedai tu lagi). Cupcake yang biasa aku beli lembut jek rasa pun sedap memang puas hati la, servis pun ok kan. Nak buat sendiri malas jadi beli je la. Dapat yang sedap memang best, sekali kalau dapat yang tak sedap ni mula la rasa nak buat sendiri kan?







No comments:

Post a Comment