Friday 20 April 2012

Aku & Coffee


Sape suka minum coffee??? Sila angkat tangan tinggi2!!! MEEEEEEEE..........of cos la flyme suka minum coffee especially coffee ais.. Masa study dolu2 kan aku teramat la suka minum coffee boleh dikatakan 2x sehari aku minum coffee ++ gula2 KOPIKO/ESPRESSO. Kadang2 beli yang dalam tin dari mesin air gedegang (mesin air tin). Member cakap aku dah terlebih kafien dalam badan aku (bolayan jek deme2) coz aku tak ngantuk pun dalam kelas hehehe member2 aku dah layu jek lam kelas tuh.. Haaa kau kalu dah ngantuk 2 mula la cari aku neh kan supplier gula2 KOPIKO mula la pakat2 mintak ngan aku..Wahh sodop jek kan korang mintak ngan aku bagai huhh..tu cite masa aku study dolu2 la. 




Pernah masa aku nak amek exam semangat aku study tak nak bagi ngantuk nye pasal aku pun beli la nescafe mocha dalam tin (fav aku)...Hmm 2 hari aku tak boleh tidur haha kena penangan coffee (selalu aku minum ok jek) ntah kenapa waktu tu aku sampai tak boleh tidur..agaknye dalam badan aku ni memang terlebih kafien kot. Sekarang pun aku masih minum nescafe dalam tin tak ada pulak aku sampai tak boleh tidur..Hairan bin Ajaib aku ngan badan aku ni..

Ala coffee ni ada baik dan buruk nya kan..yang penting i loike (ada aku kesah haha badan aku suka ati aku la kan). yang paling best nya coffee ni boleh buat aku tak mengantuk. senang aku nak buat keje kalau tak asyik nak menyengguk jek.. Emm,bagi sape2 yang ada migrain tu aku sarankan tak payah lah minum coffee ni kang mudarat kesihatan pulak kan. Semua tu depands kat badan kita la. Kalau badan kita kuat daya tahan boleh la minum ye (ehcece dah macam doktor aja).






Haaa cute tak?? sayang kan nak minum (gambar incik google jek) 

Adios!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment