Sunday 1 July 2012

Kenduri @ Kepala Batas

Jalan-jalan pi kenduri (kita tukar lirik sikit ;)

Semalam aku dengan family jalan2 pi kenduri kawin anak kawan bapak aku kat area Putra Bertam kat Kepala Batas..First time wehh aku sampai area tuh.. Semangat kot kul 9.00 am dah gerak pi Penang.. Sampai sana dalam kul 12.00 pm..makan taim lalalala

Tapi sayang nya (geram tahap tak henggat) bleh lak aku tertinggal camera kat umah..aisehmen cam mano aku nak amek gambo neh...nak guna camera hp aku hahh memang tak boleh buruk kot gambo nye.. makanya tiada gambar haha (padan muka aku)..

Itu semua tak penting..sorru lagi penting..perot aku dah bunyik mintak makan...kita makan dulu..
Syok2 dapat makan nasik minyak (sedap bangettt) + layan band (lupe lak name band tuh)..lagu2 lama okeh layan kan aje..

Rupa2nya catering tuh milik pengantin lelaki..wahh patut la sedap haha betol2 makan nasi minyak..bak kata pepatah sambil menyelam minum air lettew..promotion ok.. meriah cik jahh oiii....kepada pemilik catering sila2 buat promote masa kenduri kawen anda yerr..terbaikk ah...

Lepas makan apa lagi cau cin cau la.. ronda2 penang sat sebelum balik.....daaaa

No comments:

Post a Comment