Monday 23 July 2012

Sakit + Malu

Alkisahnya...
Malam tadi lepas solat terawih..aku nak pakai selipar..
aku tengok asal selipar aku lain sebelah..
aku ingat ada orang yang tertukar selipar dengan aku..
aku tengok selipar tu cam selipar aku..
nak tak nak aku pakai je la kan..
takkan aku nak balik kaki ayam jek..

then,aku terus ke dewan makan (ade moreh ye)
dalam kepala aku dok pikir memang selipar aku kah?
masa jalan tu aku tak tengok jalan sangat ikut kaki (sambil berfikir)
tetiba aku terlanggar meja kopi kat kaki lima dewan..
hohoho
terkezut semua orang kat area dewan tuh..
dorang ingat aku tergelincir, haha
rupanya aku terlanggar meja tu..
(aku jalan dalam gelap, mana nak nampak meja tu kot)
malu2 kena gelak.

cover cun okeh..slumber jek aku masuk dewan..wat macam takde pape..
lepas tu mak aku tengok selipar aku..
hahh
kena bantai gelak dengan family aku lak..
sabar je la..

sampai umah aku tengok balik selipar aku..
hahh
kompem memang tu selipar aku..
memang aku pakai selipar lain sebelah plus aku terlanggar meja..
apa lagi kena gelak cukup2..

punya la aku tak sedar aku terpakai selipar sebelah lain..
malu aku boleh cover..huaaa
tang sakit ni dah lebam2 + bengkak kat paha
sakit okey terhincut2 aku dibuatnya...

P/S: morale of this story, aku kena lebih berhati2 di dalam gelap dan kena tengok selipar betul2..
buat malu tuan je la :(

No comments:

Post a Comment