Friday 13 July 2012

Jalan-jalan Cari Pantai

Salam Jumaat..

Jumaat lepas aku dengan family bersantai2 tepi pantai..kitorang gerak petang khamis lagi stay kat chalet Tok Bali satu malam..plan asal kawan2 bapak aku yang nak stay situ and buat bakar ayam hehe kitorang satu family join gak la..
Tapi kan, kitorang gerak lewat dalam kul 7ptg baru bertolak dari rumah..sampai2 ayam pun dah siap bakar..hahh ape lagi makan time..kat  Tok Bali ujan okeh..
so, tak boleh nak mancing..boring aku tak boleh amek angin malam huhu...hmm time to sleep zZZZz..
(tak boleh tidur)


Besok nya hehe masa untuk jenjalan cari pantai..member bapak aku semua dah pagi2 ko terjun pantai haha memang very the tak best pantai kat tok bali..lantak hang pa la nak mandi ke tak..
aku?? of cos la tengok jek  baik aku mandi air paip..tak syok tok aku swim2 (tau ke aku swim2 ni OMD)..udah le tu kite tinggal cite pantai tok bali ni..kita ke tempat lain lak...

Jom ke Pasar Tani Besut..hmm pasar tani ni OMD luas dan jarak nye ayokk jauh nye dengan tempat parking..cam tak biasa..saje jek nak wat2 jakun kih3..
Tak best sangat bagi aku yang tak suke tempat crowded ni..


Kita sambung perjalanan yerr..destinasi seterusnya hmm kita ke area Bachok..
Memula ke Pantai Melawi..
pasir nya hoho cantik putih bersih cam nak guling2 jek..
Gi pantai lepas Jumaat..cuaca panas gelap kulit aku ni yang memang the gelap ni.. tapi perut belom diisi..terus cancel lepak kat melawi ni..kena carik makan dulu..



Pusing2 carik makan last2 sampai ke Pantai Irama.. 
Itu dia destinasi makan2 tepi pantai..Best2 ramai nyerr orang..
Cuci mata sat...lepas makan kita main ombakk...
Ombak Rindu ada tak??
Ombak berirama ada la..






Dah puas main ombak kan..jom2 balik...

No comments:

Post a Comment