Wednesday 18 July 2012

My Name Is Omey


My name is Omey..comel tak omey ni...Omey ni anak kucing ntah generasi yang ke berapa..umur aku agak dalam 2 bulan kot..jantina berdasarkan nama yerr..
tinggal sekor ni jek..kembar dia dah takde dah..haaa kan dah takde kawan..
Dok main ngan orang je la..aku la tukang layan Omey neh...
Taim dia kecik dulu perghh geli giler aku dengan anak kucing neh (geli bukan buat2 tau)
menjerit2 aku haha penakut banyak la..
Dah besar n pandai berjalan baru aku boleh pegang hahaha dah jadi mainan aku lak..memang jadik mangsa aku :)

Gambar ni aku snap taim Omey tengah tido..


Mata dah kuyu jap lagi omey lelap


tidor dengan mata celik sikit yerr

Dah start akrobatik



teruskan



Memang terbaik punyer landing

Mata itu ada bukak



yahh 

Tu jek yang aku rajin snap..banyak lagi acrobatic yang si Omey ni buat..aku tengok sorang2 je la yerr..
kalau aku rajin nanti aku upload lagi si Omey neh.. 
Daaaaa.....

No comments:

Post a Comment