Monday 4 June 2012

Semangat Untuk Menang

Wahhh dah lama aku tak update story mory aku kan.. hehe biase la aku kan cam bz2 sket.. kalah PM (ngade2 la plok)

Beberapa hari lepas dalam 29-31 Mei 2012 aku ade join satu kursus motivasi keusahawanan yang FOC and kita dibayar bila join program ni..
Mula2 aku x tau program ni kita dibayar.. cam bodoh2 gak la aku ni last day baru tau haha syok okeh dapat elaun.. x sangka gak aku ade gak program yang dibayar..

Program ni just untuk sape2 nak start buat business and yang dah ade business sendiri.. best gak la bila join program ni.. Aku tak sangka gak ramai yang lebih berumur dari aku (konon2 muda sangat la tu) pelbagai lapisan umur la..

Yang best nya makcik2 pun join gak and program ni ade la kne main2 cam buat sarang labah2, catwalk, melukis..aku respect dengan makcik2 ni sporting abeh.. cayalah makcik2..

Lagi satu dalam program ni jugak dia divided group tak sangka weh group aku juara keseluruhan.. Group aku ade makcik2 dan pakcik dan budak2 sebaya aku.. semangat giler group aku tok menang games yang ada..Bravo2

Ni aku ade letak beberapa gambo (tak bleh banyak2-kedukut hik3)

Logo group Helang Merah (x cam helang)


Game buat sarang labah-labah


Bersiap sedia mulakan game



Ada satu accident salah seorang daripada pemain sarang labah2 kejang kaki sampai ke paha..menangis budak tu menahan sakit yang amat.. kesian aku dengan budak tu nasiab baik la tak cedera teruk.. bayangkan berak gak la nak angkat sorang2 melalui lubang sarang labah2 tanpa menyentuh sarang tersebut.. berat dowhh sorang2 walaupun ramai yang tolong angkat..

Apa2 pun memang best boleh kenal ramai bakal usahawan kih2 yang penting walaupun baru kenal tapi hubungan setia kawan dapat dilihat pelbagai lapisan umur..   


Sekian. Story Mory aku..

No comments:

Post a Comment