Wednesday 13 June 2012

Hasilnya

Kembang kuncup ati aku bila hasil buatan aku siap jadi dengan sempurna hehe.. 
Bangga dowh (clap my hands empat belas kali). Dalam seminggu ni aku try buat pasu bunga dari kertas finally siap sepenuhnya. Bukan susah pun belit2 kertas jek.. 
Kerja menggulung kertas jek yang lama sikit (kalau malas jangan buat :) coz aku terlebih rajin dengan semangat yang berkobar2 dan tak sabar nak lihat hasil kerja seni aku (wah ayat ngengada jek kan).

Tadaaaa!!!!!!!!!!



Sebelum 




Selepas





Cun tak pasu aku? Handmade's u olls..walaupun tak berapa nak cun sangat la kan jadi la hasil jari jemari aku hehe
Kepada sesiapa yang berminat boleh lah hubungi aku wakaka memang ngada2 aku neh.. Takde la aku just memain jek.. Kalau nak buat sendiri ey..aku pun try test jek ade la dalam beberapa bijik aku buat, ade yang jadi elokk ade gak yang kurang elokk..Namanya pun budak baru blajo hahh rupe gitu le kalau korang nak tau..

Gitu le kesahnya dalam seminggu dua ni keje aku + hobby baru bagi mengisi masa lapang hehe
Dah terlebih lapang aku neh..terbanyak sangat masa free.. Sekian dulu ye story mory aku ni.. Next taim tak tau lagi hobby baru aku nak buat ape lak..
Wait n See :)


No comments:

Post a Comment