Wednesday 19 September 2012

Dinner Time

Malam tadi mak aku sesajer jek ngajak gi makan luar.. haaa ape lagi dah mak aku nak blanjer makan..
cecepat jek aku ngan adik bersiap..makan punya pasal laju jek siap nye..tak yah nak makeup bagai..
simple dah la..gi makan je pun..

Sampai kat kedai tu dalam kul 9.15pm..lepas order makan, layan tv3 Bukan Bidadari..
hah kau kul 10pm baru makanan aku siap..tandanya kedai tu memang ramai orang yerr..
ada aku kesah..janji makanan best, kenyang perut aku hehehe

Menu:
Nasi Goreng Ikan Masin + teh o ais (aku)
Nasi Goreng Pataya + teh o ais (adik)
Mee Ladna + teh tarik (abah)
Mi3 sup + teh o ais (umi)

total = RM 28.00

amacam murah kan..murah + sedap= perut kenyang senang hati :)

p/s: gambar memang takde..aku kan pemalas :p


No comments:

Post a Comment