Tuesday 25 September 2012

Coke & Sundae II

XTVT memborong novel oleh aku (macam la beli byk sangat)..aku beli 5 bijik jek..
memula amek 1, tengok kiri kanan hah amek 1 lagi..last2 5 bijik..kalau ikut hati alamaknya 1 kedai aku borong hehe

1st novel aku amek of cos la Coke & Sundae II..novel Coke & Sundae yang first aku khatam 3 kali haha romantik komedi memang aku gelak guling2..sampai adik aku marah aku dok gelak sorang2..
Coke & Sundae II pun best cam novel 1st..aku suka sangat watak anak dia 'Ameerul' comel2 gitu..tak boleh blah suka gigit telinga orang haha  

Takmo la aku komen lebih2 nak tau baca sendiri.. aku baca novel ni 1 malam jek aku abeh kan..nah baca sinopsis jek..kalau best haa cari la kat kedai..




Sinopsis:

Siapa kata orang yang dah mendirikan rumah tangga, tiada ujian macam orang yang sedang bertunang? Orang yang dah berumah tangga ni lebih besar ujiannya, tau. Azyan sekarang sudah menjadi suri rumah tangga sepenuh masa buat suami tercinta dan anak tersayang.

Kalau dulu gaduh-gaduh manja, kali ini naik segala periuk belanga. Itulah yang terjadi kepada Syakir dan Azyan apabila mereka diuji dengan kehadiran doktor jelita ala Kareena Kapoor-Katrina Kaif.

Katrina ni pula memang sengaja menjolok sarang tebuan. Tak kisah jadi bini nombor dua kepada Syakir. 'Masak' Azyan dibuatnya. Entah di mana silapnya Syakir berubah hati secara tiba-tiba. Azyan penasaran. Lelaki kemain ramai dalam dunia tapi Si Syakir juga yang menjadi pilihan anak perempuan Pak Kaif tu. 

Pening Azyan kali ni. bukan apa... Katrina guna khidmat bomoh. Mana aci, kan? Masalah... masalah!  


p/s: kena baca coke & sundae I baru baca coke & sundae II, best sangat..thumbs up :p

No comments:

Post a Comment