Tuesday, 7 January 2014

Welcome 2014


Assalamualaikum!!!!

Hai dah masuk tahun 2014 kn.. kejap jek masa berlalu..
Kesian cik me kn..tuan nye bz semedang...
Sejak2 smbg study balik ni..memang tinggal trus hehe
Org lain study gak..bleh jek mengupdate new story...
nk buat cam mne pertukaran psekitaran baru haha
Alasan je tu..

Cerita taun lepas kte lupakan saja..kte tolak ketepi..
Buang yang keruh..amek yang jernih..
Klu nak di cerita pun mcm tak sesuai..so, kte bukak cite taun ni dan kehadapan...
moga tahun 2014 dpt memberi sinar yang baru dalam hidup kita..
Perjalanan hidup masih jauh..hidup mesti diteruskan..
Usah dikenang kisah yang lepas ye..

Permulaan tahun baru 2014 !!! 
yeahhhh kite sambut dengan study to final exam...
Hoho
Memang tak rasa sangat la dah masuk taun baru ni..
Kepala dok pikir mcm mana nak jawab exam jek..
Study, study, study
Wahhh, harus study smart tak boleh study hard sgt..
Boleh ting tong kepala..
Toing!! Toing!!! Toing!!!!

Semua benda yang tak berkaitan tu kita tolak tepi ye..
Just for a while..
Now, turn mode : get ready to study smart :-)

Ok.. daaaa

Saturday, 28 September 2013

I'm back




Assalamualaikum...
Hai cik me..dalam tuan kamu x mengupdatekan kamu ye..
Tuan kamu ni slalu sangat bizi kalah menteri ni..
Dah banyak bulan kita myepi..
Bukan apa kita ni bizi ckit..
Almaklum la kita sekarang ni dah sambung study balik..
So, bz nye pun bertambah2 la..sekarang ni ada masa yang terluang dan ingatan pada CikMe ni pun mluap2..hehe poyoss sgt kn..



Ni gambar tepi laut ape tah nama nya..kita pun tak sure..
Tangan dok gatal nak snap gambar batu tepi laut yang ala2 tu..

Insyallah kalau takde aral kita akn sentiasa mengupdate stori mori suka duka kehidupan yang tak berapa best sgt..

-xoxo-



Saturday, 8 June 2013

Story2 Jer

Assalamualaikum..
Lamanya aku tak menjenguk kamu ye CIKME..
Dah bersawang kerawang kamu ini..
Meh aku sental2 kamu ckit bagi lawa2 dlu..

Apa ya cite yang best ek aku nak share..
Hurmm..
Skrg ni kan musim budak cuti sekolah..
Aku takde la dapat makan angin sangat..
Selalunya ada gak trip jenjalan ni..

Disebabkan hujung bulan 5 aritu adik aku dapat masuk Asasi kat UM
So, kitorang satu family gi hantar dia ke KL sana..
Orang kata aku tak kata apa2..sambil menyelam minum air..

Alang2 dah sampai KL tu kita round Keyeell la kan..
Kebetulan hari sampai tu kat Dataran Merdeka kan ada buat reheasal CItrawarna
 (aku lupa lak tema dia)
sempat gak la aku tengok diorang tu..
yang aku tak bleh tahan dengan siap pasang lagu raya..
Sesajer je kan..

Haa satu jek yang tak best..bleh lak pakcik aku tempah hotel kat Brickfield..
Hari Wesak..apa yang ada kat situ..
Paham2 sendiri la kalau area tu macam mana ye..
Dengan aku sendiri rasa cam nak join haha
Memang tak bleh blah.. sesak napas aku..

Esoknya kitorang ke UM gi daftar..
Yes tok kali pertamanya kena angkut bag2 naik bas..
Apakah?
Memang kat UM kena naik bas ek..
Angkut beg bagai..parking kat tempat lain..
Kena naik bas lagi..
Hohoho

Terkujat aku..tak pernah2 kena cenggitu..
Lain tempat lain cara kot..
Berebut2 bagai naik bas..
Nasib budak2 dia cepat settle..suruh beratur ikut turn..
Kalau tak, tak tau la..kami ni malas nak berebut..
Ikut turn dapat la naik..

Lepas settle pendaftaran dan tengok bilik dia..
Mengemas la kita..dah selesai semua..
Taim tok balik ye..
Kena naik bas ye ke tempat parking..
Selesa la dah takde orang hehe
Takyah nak berebut cam paginye..

Apa lagi bertolak balik ke Klate..
Tak bleh lama2 kt KL tuh..
Aku ada hal esoknye...
Lain kali la aku turun KL ni..ada2 masa aku turun sana..

Cukup la dulu ye cite yang tak seberapa ni..
Cau cin cau..