Showing posts with label Music Video. Show all posts
Showing posts with label Music Video. Show all posts

Sunday, 21 October 2012

K-BOX: QUE SERA SERA-DORIS DAY

Kali ni kita layan lagu klasik ye..lagu 50an..sape tak pernah dengar lagu ni, boleh layan sambil2 tengok mv kat bwh..aku suka lagu ni..cam bagi semangat dua mangat kat aku..moh layan..

QUE SERA SERA - DORIS DAY



Que Sera Sera
Whatever will be, will be
The future's not ours, to see
Que Sera Sera
What will be, will be

Sunday, 7 October 2012

K-BOX : Muara Hati


MUARA HATI - 
DATO' SITI NURHALIZA & HAFIZ AF


Lirik:

Cinta terpisah ruang waktu

Tetap cinta bersatu dalam hatiku

Walau raga kita tak mungkin bersama
Ku yakini hati kan tetap setia


Ku percaya kemana pun kau berjalan

Suara cinta menuntunmu kepadaku

Kerna bila cinta sudah bersemadi
Takkan terpisah hati


[Chorus]

Demi cinta dalam hatimu

Ku yakin engkau untukku
Meski jejak pisahkan kita
Cinta kan bawa kembali padamu


Aku ada kerna kau ada

Dan cinta hatiku hanyalah untukmu


Jalanku tertuju padamu

Kemana pun kan pasti kembali


[Ulang chorus]
Demi cinta dalam hatimu

Biarkan aku merasuk

Bersatu dalam hatimu
Hanya dirimu dan aku


Demi cinta dalam hatimu

Biarkan aku merasuk (merasuk dalam hati)

Cinta


Sunday, 30 September 2012

K-BOX : I WISH-FT ISLAND


I WISH-FTISLAND



Kita bukak kelab karok kat sini..yang suka lagu ni meh karok sekali yeh..

Baby naramyon jokesso guromyon jokkeso
lonely lonely oh sarang haejwo
do isangun honja igin shirunde uh uh uh I Love You

Monday, 27 August 2012

Boring or Bosan

Apa yang anda buat untuk menghilangkan boring or bosan ye..
eh..eh..bukan ke boring or bosan tu membawa maksud yang sama..
hohoho

disebabkan aku terlebih bosan ni..melayan novel pun aku malas so aku layan lagu kat youtube
meh aku share video yang aku tengok...

mv dari Shinwaa-venus


mv Super Junior-No Other


bleh la nak hilangkan bosan2 pastu feeling2 aisehhhh tomei2 :)