Wednesday 27 March 2013

Novel oh Novel

Agak lama kan aku tak update novel2 yang aku beli..bape bulan ek..
tak kesah la bape bulan pun..
sebenarnya banyak gak la yang bertambah tu..
kalau yang bulan lepas nya dalam beberapa bijik aku borong..
semua tu dah abeh baca la..
jap aku recall balik novel ape ye..
hurmm

1. Meh, Sandar Pada Aku-Aifa Batrisya
2. The Wedding Breaker-Evelyne Rose
3. Suamiku Tak Romantik Tapi Autistik-Farisha Imani
4. Hikayat Si Pematah Hati-E-man Sufi
5. One Day You'll Be Mine-Inawza Yusof

ada lagi beberapa bijik tapi aku lupa lak tajuknya..
malas lak aku nak selongkar rak buku..
guna daya ingatan yang tak berapa nak ingat la kan..

novel2 yang aku beli tu kebanyakan dari Karya Seni la..
taun lepas nya novel kebanyakan aku pilih dari Kaki Novel..
taun2 sebelum tu of course la Alaf 21..
ada gak campur2 tengok pada novel la..
kalau best angkut berbijik2 la..
sampai budak cashier terkezut
(cam la dia tak pernah tengok orang beli banyak2)
jangan jeles okey..nak beli sendiri :p


No comments:

Post a Comment