Thursday 18 October 2012

Kerjaku Tambah Novel lagi

Dah lama aku tak update novel yang aku baca kan..dalam seminggu dua ni keje aku baca novel jek..kalau dah start susah nak brenti..ada la dalam 5-6 bijik lagi yang aku blom baca..
hari tu aku memborong dalam 6 biji..2 minggu sblm nya aku borong 5 bijik..
kiranya stok banyak lagi la kan..

novel ape ek yang latest aku baca:

1. Encik Abangku Romantik - Elee Mardiana
2. Awek Buku & Cornflakes Madu - Annis Rizani
3. Cinta Kontrak - Nurul Ain Syuhada
4. Projek Memikat Suami - Hanina Abdullah
5. Kampung Girl - Umi Kalsom
6. Dah Jodoh - Iman Nizrina
7. Persis Puteri - Ezi Afiza
8. Suamiku Encik perfect 10 - Syamnuriezmil

ade lagi beberapa bijik tapi aku lupa lak titlenya..biase la stok novel tok sebulan..
nanti aku up sinopsis novel je la tak kan aku nak up novel..nak tau best ke tak..sila la dapat kat kedai berhampiran..

bagi aku semua novel2 di atas memang bleh nak layan plus tambah ilmu haha ilmu memikat okey..
daripada dok melangut jek baik baca novel ada gak pekdahnya..tak la buang masa..sambung balik baca novel..
ok cau cin cau..


No comments:

Post a Comment