Thursday 25 October 2012

Esok Hari Raya!!!

Esok hari raya..Esok hari raya..
hari ni mesti dah ramai yang balik kampung tercinta wahh syok2 jumpa sanak saudara yang jauh dimata kan..kan..
aku memang tak balik kampung coz aku memang dah dok kampung 
hehe
takde nak rebut2 balik kampung..iloke my kampung..peace KELANTAN!!

Esok kita raya Haji..Esok kita raya Haji..
best dapat tengok orang buat korban..siap sedia dengan lembu masing2 ye..
jangan terlepas nanti melepas..
then makan time..nyum2 daging lembu yang fresh..
sedappp nyerrr
yea yea
(huh kalah bebudak *pang20kali*)

Raya haji jek aku tak bizi..raya puasa hari tu bizi bebenor..SEMPUTTT
mana nak siapkan jahit manik baju, buat biskut raya sendiri plus mak saudara tempah lagi..
kemain bizi tol..

tok raya ni aku bleh rilek2 ye..takde nya jahit baju bagai..pakai yang mana ada jek..
jangan nak sakan sangat la..bagi budak2 udah le..

apa aku nak buat hari ni ye..kita listkan dulu..
1. basuh kereta (wajib dah lama tak mandi)
2. buat biskut raya-cornflakes madu (wajib tiap2 raya)
3. buat kek (hurm tak decide lagi nak buat kek apa)
4. kemas rumah (esok kan raya, rumah kena kemas)
5. buat ketupat palas (ngah try test buat ketupat ciput2 dulu)
6. tengok tv (acara wajib setiap hari haha)

tu je la kot xtvt aku hari ni..tak boleh buat banyak2 aku kan PEMALAS! 
kalau dah kena penyakit M ni memang tak gerak la keja aku..
sebelum penyakit aku datang baik aku cau cin cau dulu..

Salam Aidiladha buat seluruh umat islam dimana jua..
kepada umat islam yang menunaikan ibadat HAJI, semoga anda mendapat HAJI MABRUR dan selamat kembali ke pangkuan keluarga tersayang..amin..
kepada yang sudi baca belog saya yang ntah papa ni,terima kasih banyak2 
(sudi2kan melawat belog ini)

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA
MAAF ZAHIR & BATIN
-Flyme-


No comments:

Post a Comment